petak, 21. kolovoza 2015.

SUŠENE RAJČICE(PARADAJZI) U MASLINOVOM ULJU

Recept za one koji su pitali kako sam ih radila; evo sve u detalje pa možda kome pomogne :)
 sušene rajčice
Sastojci
Za 1 staklenku (250 ml)
15-20 mini rajčica
3 režnja češnjaka
1 žlica usitnjene majčine dušice + 2 svežnjića
1 žlica usitnjenog ružmarina + 2 svežnjića
3-4 žlice maslinova ulja + 200 ml maslinova ulja
dobar prstohvat soli
1 žličica šećera
prstohvat papra

Priprema
1.
Rajčice operite i prerežite po pola.
2.
Pleh za pečenje obložite alu folijom pa na njega poslažite rajčice. Neka se ne dodiruju.
3.
Prelijte ih maslinovim uljem i posipajte šećerom, solju, paprom, majčinom dušicom i ružmarinom. Sušite ih u zagrijanoj pećnici na 100 stupnjeva oko 2 sata. (Ja sam uključila s ventilatorom). Možete početi i sa 60 stupnjeva prvih 20-ak minuta pa postepeno povećati temperaturu. Zatim isključite pećnicu pa ih ostavite u toploj pećnici još pola sata-sat vremena.
4.
Sterlizirajte staklenku (operite u vrućoj vodi pa ostavite u pećnici na 50 stupnjeva da se osuše, oko 10 minuta, izvadite i pustite da se ohlade).
5.
U čistu staklenku posipajte još prstohvat soli i papra, stavite cijele režnjeve češnjaka i svežnjiće m. dušice i ružmarina, zatim osušene rajčice pa napunite maslinovim uljem-neka potpuno prekrije rajčice.
Ja ih držim u hladnjaku. Piše da mogu stajati do 6 mjeseci, u ulju, u hladnjaku.

Posluživanje
Ovo su mjere za mini rajčice pa si količinu prilagodite ako ćete raditi s većim brojem rajčicama ili sa većim rajčicama. Ja sam za prvi put radila malu količinu. Idući put definitivno duplam :) Također, ako radite s većim rajčicama, trebat će vam možda više vremena da se osuše, moje su bile one najmanje valjda što postoje, veličine jednog grozda-onog zelenog malo većeg grožđa :)
Izvor: coolinarika.com    (tamarichka)

0 komentari:

Objavi komentar