srijeda, 26. kolovoza 2015.

SATARAŠ U TEGLAMA ZA ZIMU

Evo jos jednog nacina kako korisno iskoristiti blagodati vrtova!
 sataras za zimu
Sastojci
2 kg paradajza
2,5 kg paprika
sol,ulje

Priprema
1.
Uzmite samo zdravo povrce i operite ga!
2.
Izrezite na manje komadice !
3.
Na toplo ulje stavite papriku da se przi dok ne dobije boju!
4.
Dodajte rajcicu i przite dalje!
5.
Dobro mijesajte novom, iskuhanom kuhacom, sve dok se prilicno zgusne!
6.
Osolite po ukusu!
7.
Vruce stavljajte u zagrijane staklenke!
8.
Mozete ih zatvoriti i pasterizirati u pari ili ih staviti u pecnicu, da se na posve laganoj vatri na vrhu stvori korica!
9.
Nalijte malo ulja(da prekrije povrce),zatvorite i spremite!
10.
Zimi dodajte samo przeni luk!
Posluživanje
Ja sam gotov sataras sipala u vruce staklenke,koje sam malo zagrijala u mikrovalnoj,i gore sipala ulje,zatvorila i umotala u deku dok se ne ohladi.
Uvijek radim na taj nacin i nikad mi se nista nije pokvarilo.Vama sam stavila originalan recept pa vi uradite kako zelite!
Gotov sataras mozete staviti u pogodne posudice ili vrecice i zamrznuti!
Izvor: coolinarika.com   (zdenkaa)

0 komentari:

Objavi komentar