ponedjeljak, 19. listopada 2015.

ISPOVIJESTI: ZA SVOG SADAŠNJEG MUŽA UDALA SAM SE IZ KORISTI...


Za svog sadašnjeg muža udala sam se iz koristi, stvarno je bogat i nema šta ne želi da mi pruži. Pre sam bila takva, nisam ga volela, čak sam ga par puta i prevarila. Sad od kad je prošlo 5 godina našeg braka ja sam shvatila koliko je on divan čovek, koliko ga volim. Trudna sam i jedva čekam da mu kažem! Sada da ostane bez dinara volela bih ga najviše jer on to stvarno zaslužuje! 

Ispovest2: 
Otišao sam na selo. I gle čuda zaboravio sam mobilni u stanu. Em me na svakih pet minuta neko zove, em mi budilnik zvoni svako jutro. Kako živim samo sa babom, a ona ne zna da rukuje mobilnim, ona ga je umotala u peškir i stavila u veš mašinu i rešila problem. Sad se samo brinem da ne zaboravi i uključi veš mašinu.

0 komentari:

Objavi komentar