subota, 31. listopada 2015.

ISPOVIJESTI: NEUSPJELO ZAVOĐENJE


Dolazim dečku na vrata stana, napokon da budemo sasvim sami. Skidam se u gaćice i brus i pozvonim. On pita ko je? Kažem dostava brze hrane. Otvara i ja mu kažem “Jel neko naručio vruću picu?” u seksi pozi, a on meni “Jao, uđi brzo, hladno je, prehladićeš se”. Čak mi je ponudio i da se obučem. Toliko o uzbudljivom zavođenju… 

Ispovest2:
 Momak me neku noc nazvao i pitao hocemo li izaci, ja mu lijepo rekla hocu gledati utakmicu, sutra cemo. Tokom prvog vremena me je nazvao 15 puta, ja se javila i rekla ne mogu sada, gledam, pricamo kasnije. Nastavio je zvati i ja ugasim mobitel i on se naljuti -.- U vezi smo gotov 2 godine, ali stalno se tako ponasa, jucer me zvao dok sam igrala igricu i ja mu rekla de sacekaj 15 minuta, da zavrsim on se naljutio, ili kada hodamo gradom i projuri neko na motoru, normalno da cu pogledati za njim ( mislim na motor ne na vozaca) uzasno volim motore i radi toga se naljuti. Strasno me iritira i nervira to, pokusala pricati s njim ali on ne shvaca da sam jednostavno takva. Nisam sigurna sta da radim, da li da prekinem ili da se pokusam ja promjeniti, mozda da postanem vise “girly” ?
Izvor: komicnistatusi.rs

0 komentari:

Objavi komentar