nedjelja, 25. listopada 2015.

ISPOVIJEST: PREDVIDELA SAM SMRT...



Sve je pocelo pre nekih 15 godina , prvi put kad sam bila na selu kod babe (to je bilo kad sam imala nekih 7-8 godina) nešto me je baba grdila ,terala da jedem, da sam ja u sebi rekla da će da umre za 3 godine. Što se i desilo iznenada. Posle toga par godina mojoj drugoj babi sam isto predvidela smrt, razbolela se u meni se pojavio neki glas koji je rekao da će da umre za 9 meseci, što se i ispunilo, aj to su bile starije žene pa je sve možda i bila neka slučajnost… Sve do prošle godine, sedim radim dolazi stric (50) seda iza mene puši cigaru priča nešto nebitno i opet u sebi mahinalno kažem ”umrećes ti za nedelju dana”  I ko iz vedra neba čovek umire za zanedelju dana, tad sam počela mnogo da razmišljam dal je sve ovo slučajnost. E sad sad u januaru bila sam na slavi kod druga, upoznajem jednog dečka (20) u svoj toj priči i zezanju pogledam čoveka i pojavi se onaj glas/misao ”ti ćeš se ubiti” i eo pre 5 dana se ubio. NE ZNAM ŠTA DA RADIM NIKO ME NE BI SHVATIO OZBILJNO.
Izvor: komicnistatusi.rs

0 komentari:

Objavi komentar