subota, 31. listopada 2015.

ISPOVIJEST: Pre dvanaest godina sam bila trudna drugi put...



Pre dvanaest godina sam bila trudna drugi put,očekivala sam devojčicu.Nažalost,trudnoća je postala kritična u sedmom mesecu.Beba mi je umrla na rukama.Od bakterija koje su nju ubile,dobila sam sepsu. Dok je osoblje porodilišta pokušavalo da me održi budnom u životu,shvatila sam da se nešto loše dešava.-,,Bože,ako su ovo moje zadnje misli,molim te pošalji ih mojim roditeljima i mom mužu da znaju da sam sve činila da budu ponosni na mene,a sinu svu moju ljubav.”Nakon toga sam pala u komu.Kad sam se probudila,uz mene je bila sestra koja me je najviše pazila. Rekla mi je da su bili moji roditelji,ali nijednom moj muž,jer je svo to vreme bio kod ljubavnice.
Izvor: komicnistatusi.rs

0 komentari:

Objavi komentar