nedjelja, 25. listopada 2015.

ISPOVIJEST: MAJKA ME OSTAVILA KADA SAM IMAO 12 GODINA...



Majka me je ostavila kada sam imao 12 godine. Otac i ja živeli smo od njegove plate 120 evra.  Nakon toga, moj otac je počeo da pije, i svake noći je dolazio iz kafane pijan, tukao me je svaku noć i ja sam njegove batine trpeo… kad je trezan, pokušavao sam da ga promenim, davao sam mu savete da to ne radi i da će loše da prodje. Posle tri godine, otac mi umre od alkohola, ostao sam sam bez para bez posla, niko nije hteo da mi pomogne. Nisam imao izbora i počeo sam da kradem u komšiluku. Jedne noći krenuo sam u kradju i uhvatio me taj gazda od koga sam hteo da ukradem frezu, nije me tukao niti zvao policiju, ja sam mu kroz suzama objasnio kakve probleme imam ma da je već i znao, mene, moju prošlost.  Čovek mi je pomogao da nadjem posao, promenio mi je život. JA NE MOGU DA VAM OPIŠEM KOLIKO SAM TOM ČOVEKU ZAHVALAN.
Izvor: komicnistatusi.rs

0 komentari:

Objavi komentar