četvrtak, 22. listopada 2015.

ISPOVIJESTI: CEO DAN SAM MORAO NA TOALET...



Ceo dan sam morao na toalet i po običaju sam trpeo. Kada sam bio u busu na putu kući mislio sam prdnuti tako što se glasno prokašljem i kamuflažno ispustim goluba… dogodilo se to da sam veoma glasno kašljao, svi su se okrenuli prema meni, ja sam se izgubio i nakon 2 sekunde prdnuo toliko glasno da se čak i šofer smejao.

 Ispovest2: 
Jedno divno majsko veče, dogovorim se sa momkom da se vidimo. Otišli smo na “naše” mjesto gdje uvijek izlazimo, to je jedan fudbalski stadion u mjestu gdje on živi. Samo on, ja i nebo puno zvijezda. On bi legao na tribinu a ja sam voljela da legnem preko njega i utonem mu u vrat. Jednu ruku bih stavila na njegove grudi a ovom drugom sam zamahnula i stavila je na njegov polni organ, kada sam shvatila gdje sam stavila ruku, brzo sam je makla, pogledala ga i rekla mu “nisam znala da je tu” a on mi je na to odgovorio kroz smijeh “ne nego sam ga ostavio doma”. Umrli smo od smijeha. Ima 3 mjeseca od kako smo raskinuli, ali kad god se sjetim toga napravim kez od uva do uva i smijem se sama sa sobom.
Izvor: komicnistatusi.rs

0 komentari:

Objavi komentar