ponedjeljak, 26. listopada 2015.

ISPOVIJEST: BLAMAŽA...



Jutros mama mi javlja da joj je nalaz urefan i da se rak povukao, nakon toga muz salje sms: izabran sam za sefa poslovnice, evo vec me uvode u posao. Ja presretna. Nesto bila i super raspolozena reko da nagradim muza jednim dobrim sexom. Posaljem mu poruku da ga ceka dobar rucak. On javlja da ce zakasniti jer je tu kolega iz druge poslovnice koji mu danas mora sve prenijeti i da ce raditi duze. Meni opet djavo neda mira pa ga molim da javi kad krene kuci. Oko pola 7 stize sms krenuli smo. Ja odmah kcerkicu posaljem kod komsinice. Skinem se gola i lezem na trpezariski sto a na listu papira napise sretno promaknuce. Cujem otvaraju se vrata ulazi moj muz a za njim njegov kolega sa posla. Zaledjena lica njih dva ne mogu vam ni opisati. A ja sam tako pala preko stola pokusavajuci se sakriti da me kuk jako boli. Na kraju smo se svi smijali 10 minuta bez prekida. I morala sam to odmah objaviti hahahah
Izvor: komicnistatusi.rs

0 komentari:

Objavi komentar