srijeda, 28. listopada 2015.

ISPOVIJESTI: MAMA I TATA



Ja u sobi a majka i tata u dnevnom…i cujem majka pita tatu “koliki ti je,jell se to dig’o?” Ja gledam sta se desava i ulijecem u dnevni,kad oni mjere pritisak hahhahahahahaahaha 

Ispovest2:
 Eee ovako, upoznala sam divnog momka, koji ima stvarno dobru dusu.. Al’ problem je taj sto je mnogo ruzan (nisam ni ja neka ljepota), nikada ljude nisam gledala po tome i uvek me privlacila necija dobrota.. Izasla sam sa njim veceras ispricao mi je svoju pricu, momak je za pozeliti ali kad me poljubio ja sam se pocela izmicati jer ne mogu nikako da predjem preko toga… Bojim se da sam postala losa osoba ali ne mogu, ima jako ruzne zube i zadah.. Kad god mi padne na pamet poljubac ja se najezim.. Aaaa ne volim sto ovo pisem al’ opet kazem ne mogu protiv sebe..
Izvor: komicnistatusi.rs

0 komentari:

Objavi komentar