četvrtak, 29. listopada 2015.

ISPOVIJESTI: Imam decka koji je iz bolje i bogatije porodice nego ja



Imam decka koji je iz bolje i bogatije porodice nego ja, ima odlican posao, stan, roditelji puni love, a moji obicni siromasni ljudi ali volim ih! a ja sam dosad izbjegavala da ga dovedem kuci svojima, jer sam ga prethodno htjela pripremit i on posto je to htio, jednom je sam nepozvan dosao na vrata, a mene blam jer nista nismo imali tad da ga pocastimo, ja mu s vrata kazem da prekidam i slazem da sam ga prevarila i otjeram ga, jer nisam mogla pretrpjet tu sramotu. A radije trpim da misli da sam ga varala. Evo me placem vec 10 dana oporavit se ne mogu on me zove ja mu priznat ne mogu sta je zapravo razlog. Takva sam glupa osoba, nisam vrijedna niceg!! 

Ispovest2:
 Imam 13 godina iiiii imam veliki problem… rezem se, nmg prestati, starci su mi vidjeli da sam rezala vene, sad sam presla na noge…znaci noge su mi krvave,crvene i boli me, imam jako los zivot, nije novac ili tako nesto problem, problem je sto me svi iskoristavaju odbacivaju… starci su bili u soku a ja sam im samo odbrusila da me puste na miru, da je moj zivot samo moj i da se ne petljaju… nez sta mi je bilo, prvi put u zivotu sam bila iskrena s njima, inace ih se jako bojim al vise ne! prije mjesec dana sam zavrsila u bolnici, rezanje opet, vec drugi put, doveo me brat kad me je u 2 poslje ponoci nasao u lokvi krvi (starci su bili na svadbi pa je to bila prilika), opet su me spasili da ne umrem:( kad sam se probudila bila sam u sobi i govorila sam da zelim umrijeti, brat me usutkivao da starci ne cuju…. neki dan me je zaustavila cura s kojom sam bila prije dobra, to jest prije nego sto sam pocela biti sama i dalje od svih, i rekla mi je ‘sta ti je bilo? uvijek si se radovala svemu cak te ni jedninca nije mogla rastužiti, sta ti je odjednom?’ ja sam samo prosla nisam znala sta da kazem, rekla mi je ‘tebi se moze pomoci samo ti to ne dozvoljavas’ ali cak i da mi moze se pomoci, ko ce?? niko! svi su me ostavili nema nade za mne… eto to je moja zivotna prica znm da cete me osuđivati jer sam premlada za takvo sto, ali eto, nekako sam imala potrebu ovo ispricati.. nadam se da cete me bar malo razumjeti :)
Izvor: komicnistatusi.rs

0 komentari:

Objavi komentar