petak, 23. listopada 2015.

ISPOVIJESTI: POHOTNA ŠEFICA...



Radim u Beču, imam ženu i dva deteta. Na poslu u firmi u kojoj radim imam šeficu koja se muva i flertuje sa svima. Jednog dana pošalje mene kolega da joj isporučim kovertu sa brze pošte, nisam pokucao na vratima, upadam ja kod nje u kancelariju, i ima šta da vidim, šefica sa jednim mojim kolegom na stolu… ja onako sav pogubljen ostavljam kovertu a ona meni: “ti mali, sutra si ti na redu. Ja je pogledam onako u čudi i izadjem napolje. Još ne mogu da verujem šta mi se desilo. 

Ispovest2:
 Bio sam u braku pet godina. Svoju suprugu nisam baš primećivao. Izlazio sam u noćne provode i varao sam i lagao je stalno. Ona me upozoravala na te stvari, ali ja nisam obraćao pažnju. Nikad nije saznala, ali je osećala. Ja sam razmišljao na svoj način, ako njoj pružim sve materijalno da je to dovoljno pažnje. Sticajem sretnih ili manje sretnih okolnosti dobio sam posao u inostranstvu veoma dobro plaćen, bez puno razmišljanja sam ga prihvatio. Mislio sam da možemo tako funkcionisati. Prevario sam se u svom razmišljanju. Nakon dva mjeseca saznao sam da ona ima nekog. To saznanje me je potreslo, ali razmišljao sam to je samo jedna kriza ili mala avantura. Ispostavilo se drugačije. Izgubljena tražila je ljubav i pažnju muškarca. Sad kad bolje razmislim o svemu, žao mi je našeg braka tj. žao mi je zato što sam ispao glup, nisam video sreću u malim stvarima i okrenuo sam leđa našoj vezi zasljepljen pohlepom i provodima…
Izvor: komicnistatusi.rs

0 komentari:

Objavi komentar