nedjelja, 1. studenoga 2015.

ISPOVIJESTI: KO JE OVDE LUD?!



Imam 45 godina, zenu i dvoje dece. Nedavno sam bio na pregledu i rekli su mi da sam najverovatnije ceo zivot sterilan. Da je mala sansa da su pogresili. Ne sumnjam u zenu i sinovi bas lice na mene. Pitam se sad ko je ovde lud?! 

Ispovest2: Kada sam imala 19. godina zabavljala sam se sa dečkom kog sam obožavala. Prva baš velika ljubav, samo ljubljenje do besvesti, klecanje kolena, brojanje zvezda, držanje za ruke, iščekivanje poziva… Trajalo je nekoliko meseci, a onda me je ostavio zato što je u mene bio zaljubljen naš zajednički najbolji drug i nije mogao da podnese što ga naša sreća uništava. Mnogo je bolelo bez njega, isplakala sam more suza i naposletku krenula dalje. Posle 2 godine upoznala sam sadašnjeg muža sa kojim imam dvoje dece i znam da je on čovek mog života, nijedan muškarac ne može da zauzme njegovo mesto. Ipak ponekad se setim tih letnjih večeri u parku preko puta moje zgrade, koliko smo se lepo ljubili, smejali, koliko sam se blesavo i divno osećala…
Izvor: komicnistatusi.rs

0 komentari:

Objavi komentar