subota, 14. studenoga 2015.

ISPOVIJEST: ZABAVLJAM SE SA DEČKOM IZ BOGATE PORODICE...



Zabavljam se sa dečkom koji je iz bogate porodice, koji ima sve i svašta. Jednom prilikom sam prespavala kod njega, uveče kada sam se skidala da spavam, skinula sam čarape koje sam bacila u vis da proverim da li će da se zalepe na plafon samo da bih videla njegovu reakciju. Kada me je pitao šta radim rekla sam mu da proveravam da li su prljave i da ako se zalepe za plafon da mogu da se peru, a ako ne mogu još koji dan da se nose. On mi se toliko slatko nasmejao i rekao mi da me obožava i da sam jedina devojka koja nije s njim bila utegnuta i da se ponašam potpuno prirodno. Rekao mi je, ljubavi, sve su glumile “ribe” ti si jedina koja me je osvojila sa ovim što si uradila i zato te obožavam. I zajedno smo već 4 godine.
komicnistatusi.rs

0 komentari:

Objavi komentar