srijeda, 18. studenoga 2015.

ISPOVIJEST: Moram sa nekime da podelim moj zivotnu pricu...



Moram sa nekime da podelim moj zivotnu pricu pa evo vidim ovde ljudi pisu takve stvari: U ranim dvadesetim sam, i dugu vezu sa devojkom koju volim. Sa 6 godina sam imao Fras, minuti su me delili od toga da li cu preziveti, sa 7 godina zbog bombardovanja i jedne bombe privremeno ogluvim (sada je sve ok). Sa 13 godina mi se zabode neka siljata grana u vrat odmah pored arterije, od 15 do 17 godine sam na ilegalan nacin imao veca mesecna primanja nego moja porodica. Imao pistolj prislonjen na glavu izcekujuci trenutak kada ce da se cuje boom. U tom periodu ludila sam shvatio onu cuvenu ,,Nije sreca para puna vreca”. Od tada sam se smirio i u dugoj sam vezi sa devojkom koju volim. Moja porodica i devojka misle da nisam ambiciozan i da necu da imam karijeru i da radim nesto. NECU, radicu bilo sta samo da imam dovoljno da nisam gladan, da imam sta da obucem i da izadjem vikendom na pice, ZNAM kako je imati puno novca i ne zelim ga, a pogotovo ne za posao gde cu 10 sati provoditi na poslu.
komicnistatusi.rs

0 komentari:

Objavi komentar