nedjelja, 15. studenoga 2015.

ISPOVIJESTI: POSLE PIJANSTVA... + IMAM 33 GODINE I ŽENU KOJA ME NE VOLI...



Posle pijanstva spavala sam sa rođenim bratom. To je bilo pre mesec dana, od tada to nismo ni jednom pomenuli. 

Ispovest2 : 
Imam 33 godine, dvoje divne dece (1 i 4 god) i ženu koja me ne voli, čak često i mrzi, bez pravog razloga. Živimo u inostranstvu, ja radim, a ona kući pazi decu. Mislim da je nesrećna zbog mene, ali zbog loseg porodičnog odgoja ona ima problem sa komunikacijom i ne zna da iskaže šta joj je na duši. Pošto su deca stalno s njom, ćerka ujutru na moje “dobro jutro” odgovara sa “ne volim te”. Siguran sam 100% ako se rastanemo posle nekog vremena ona će se pokajati i shvatiti svoju grešku, ali će biti kasno. Ne želim da se rastajem, ne želim da je varam, niti da se natežem preko advokata i sl. ali ni da izgubim decu. Želim samo da imam normalnu porodicu gde ima poštovanja i ljubavi.
komicnistatusi.rs

0 komentari:

Objavi komentar