utorak, 17. studenoga 2015.

ISPOVIJESTI: Dok smo vodili ljubav...+ Moja cura koju mnogo volim...



Dok smo vodili ljubav, decko me je osamario toliko jako da mi se glava okrenula za 180° . Pocela sam plakati jer me zaboljelo, a on je rekao da je to iz strasti. Razumijem ja da me udari po guzi, ali brate tako jak samar, ne razumijem nikako. U vezi smo 2,5 god. i to samaranje se ponavlja vec mjesec dana. Rekla sam mu da me to boli i da prestane, ali njega navodno to pali. Ne znam sta da mislim.  Neki savjet, nesto? 

Ispovest2: 
Moja cura koju mnogo volim, često mi prigovara što nemam fakultet, što nemam svoj stan, što nemam vozačku dozvolu, što nemam neki dobar posao, iako radim i borim se. Ona ima i fakultet ima i novca. Čak mi je rekla ti nemaš šta jesti, a ja sebi auto biram… Ne shvatam, ako smo zajedno, ako se volimo, da li je OK da ona meni to sve kaže, zar nismo u svemu zajedno, zar ne bi trebalo da sve zajednički postignemo i stvorimo porodicu ?
komicnistatusi.rs

0 komentari:

Objavi komentar