nedjelja, 15. studenoga 2015.

VIC DANA: HODALA SAM ULICOM...



Hodala sam ulicom kad me zaustavila izrazito neuredna žena, zapuštena i smrdljiva,i zatražila da joj dam nešto sitnine za hranu…
Izvadila sam novčanik i iz njega 500din i pitala je:
– Ako ti dam ove novce hoćeš li kupti vino umesto večere?
– Ne, davno sam prestala piti; odgovorila mi je beskućnica..
– Hoćeš li otići u šoping umjesto da kupiš hranu? Upitala sam je.
– Ne, ne gubim vreme po kupovinama; rekla je beskućnica. Vreme koristim u nastojanju da ostanem živa.
– Hoćeš li potrošiti novac u frizerskom salonu umesto na hranu? Pitala sam.
– Jeste li vi ludi?- odgovorila je beskućnica. Nisam bila kod frizera već 20 godina!
– Dobro, odgovorila sam. Neću vam dati novce, umjesto toga vodim vas večeras na večeru s mojim suprugom.
Beskućnica je bila šokirana….
– Neće li se vaš suprug ljutiti na vas radi toga? Znam da sam prljava, a verovatno i užasno smrdim.
– Nema problema – odgovorila sam. Važno je da moj suprug vidi kako izgleda žena kad odustane od šopinga, frizerskog salona i vina …
komicnistatusi.rs

0 komentari:

Objavi komentar