ponedjeljak, 16. studenoga 2015.

ISPOVIJEST: ALKOHOLIČAR SAM...



Alkoholicar sam vec dugo godina. Ja kad se napijem u kucu postrojim zenu i decu… jer volim da ih podsecam ko je zakon i ko mora da se postuje. I tako svako drugo vece pijem rakiju i tad sam mnogo jak i lud. Jednom sam se toliko napijo da je moja zena iskoristila priliku i pretukla me sa tiganjem… ujutru kada sam se probudio cela glava mi je bila naduvena, ja sam se tek posle setio i pitao zenu sto me tukla po glavi sa tiganjem a ona je rekla da joj dokurcilo da se opijam i da ih maltretiram. Ja sam joj rekao da to nisam ja vec rakija. Tad sam joj obecao da necu vise da pijem i da se ponasam tako i vec dugo zivimo srecno bez nasilja. Volim svoju zenu i decu cesto zamisljam kako bi bilo bez njih. Pa to me uvek urazumi.
komicnistatusi.rs

0 komentari:

Objavi komentar