srijeda, 18. studenoga 2015.

ISPOVIJEST: Dok sam se razvodio od bivse supruge...



Dok sam se razvodio od bivse supruge..njena starija sestra je glumila mirotvorca.Koristila je svaku priliku da kao razgovaramo…cak je dolazila u jedan kafic u koji sam ja poceo izlaziti na kafu jer nisam imao vise sa kim da je pijem kod kuce. Poslije nekog vremena vec smo se redovno nalazili na kafi i razgovarali o svemu.Sada djelimo i krevet.Postali smo ljubacnici i to traje vec pet godina.Naravno…nitko za to ne zna…jer je ona udata. 

Ispovest: Jednog kišnog popodneva trčim ja na voz da ne zakasnim kod koleginice. Ugazim u go*no žešće mekano i padnem. Nastavio sam da trčim tako što sam vukao levu nogu ne bi li izmet ostrugao. Dobar deo ostavio sam u kupeu ali kad sam stigao u koleginicinu zgradu u liftu sam shvatio da još smrdim. Otišao sam na poslednji sprat solitera stao da razmislim i onda učinio to: Silazeći do njenog sprata brisao sam nogu na svim otiračima stanara tog solitera.
komicnistatusi.rs

0 komentari:

Objavi komentar