srijeda, 18. studenoga 2015.

ISPOVIJESTI: Žena mi je u 6-tom mesecu trudnoce... + Kod nas je običaj da se voda kupuje...



Žena mi je u 6-tom mesecu trudnoce i planiram da je ostavim jer se udebljala, selulit ima na nogama prosto mi se gadi, zube i ne pere tako često, intimne delove tela zapustila načisto. Jelo kad mi spremi gadno mi da jedem od nje. Ne znam šta da radim. Može li mi neko reći? 

Ispovest2: 
Kod nas je običaj da se voda kupuje, ne pijemo “česmušu”. I jedne prilike naveče gledam ja film, ležim u krevetu u boksericama, radijator na maksimali, i ozednim.. U kući ni kap vode, moram do kola, jer sam predhodno zaboravio izneti vodu koju sam kupio. Normalno, bilo mi je mrsko da se oblacim iako napolju nije bilo preko 10 stepeni. Dovucem se do kola, udjem u njih, zatvorim vrata da mi ne bude zima.. I ne znam kako se to desilo, auto se zakljucalo samo od sebe. Znao sam da francuzi imaju problema sa eleltronikom ali ovo mi nije bilo ni u snu da moze da mi se dogodi. I tako ja zaglavim celu noc u autu. Probudi me policija ujutru kad je dosla kuci da uzme izjavu od roditelja. Videli zamagljena stakla..
komicnistatusi.rs

0 komentari:

Objavi komentar