srijeda, 18. studenoga 2015.

ISPOVIJEST: DRUGAR MI SE POHVALIO...



Drugar mi se nedavno pohvalio kako je preko nekog sajta Badoo upoznao devojku njegovih godina i odmah na prvomsusretu odvela ga je do obliznjeg kanala gde su na haubi njegovih kola odradili posao. kada mi je pokazao sliku video sam da mi je faca poznata iz neke jako cudne situacije i posle dva dana razmisljanja setim se. Ta devojka je ustvari pre bila musko a tio sam ja saznao pre 4-5 godina kod druga na proslavi diplomskog. mozete li zamisliti njegovu facu kada sam mu saopstio istinu. sada neko ce me osuditi da nisam trebao da mu kazem ali on je planirao opet da ode i da se nebi prica prosirila bolje da zna odma. a ja se danima n prestajem smejati kad skontam koliko je lik baksuz
komicnistatusi.rs

0 komentari:

Objavi komentar