četvrtak, 19. studenoga 2015.

ISPOVIJEST: 2. noci zaredom cujem komsinicu kako stenje...



2. noci zaredom cujem komsinicu kako stenje i doziva muzevo ime . Sinoc su se culi i jaki pokreti i pocela je i vriska manja. Pozvala sam policiju i prijavila nasilje . Kada su izasli policajci dosli su do mene poslije da mi saopste kako su njih dvoje vodili ljubav. Propala sam u zemlju od stida. Ispovest: U osnovnoj školi odlucila sam da nazovem svoju tadašnju simpatiju i da mu izjavim ljubav preko telefona. Napisala sam na papir sve šta ću mu reći, stavila papir na sto i nazvala ga. Negde na samom početku razgovora papir je pao sa druge strane stola, sagnula sam se, zapetljala ispod stola i tražila papir po podu, sve vreme držeći slušalicu na uhu. Vladala je neprijatna tišina sa obe strane, jer ja nisam znala šta je na redu da mu kažem dok ne pročitam. Spustio mi je slušalicu.
komicnistatusi.rs

0 komentari:

Objavi komentar