srijeda, 11. studenoga 2015.

ISPOVIJESTI: POSLALA SAM MOMKU...



Poslala sam momku nekoliko malo provokativnijih slika. Nisu totalno nage, grudi su malo vise izrazene nego inace. Kolika sranja trpim zbog toga, ne bih pozeljela nikome. Zato djevojke budite pametnije i ne cinite gluposti. Svi na kraju pokazu pravo lice. 

Ispovest2:
 Prošle godine sam počeo da se bavim auto-prevozom, i tek sad shvatam koliko je serija Kamiondžije (Paja i Jare) ustvari istinita. Imao sam slučaj i sa babom, i sa neplaćanjem, i sa lošim putevima. E moj Jariću… 

Ispovest3:
 Kao mali sam dedi namazao munchmellow na lice dok je spavao i krenuo da ga brijem. On se probudio i pitao je šta radim, a ja sam mu odgovorio kako sam video tatu da se ujutru brije pa sam hteo da mu pomognem da ne mora sam.
komicnistatusi.rs

0 komentari:

Objavi komentar