srijeda, 8. srpnja 2015.

FINA NEPEČENA TORTA

Volim receptice koji se ne peku,posebno ljeti...kad hocemo nesto brzo a fino!!Sastojci manje vise koji svi imamo u kuci,i nije to nista novo sto vi ne znate,ali ponekad lijepe stvari treba ponoviti....


Sastojci

    300g piskota
    1,2l mlijeka
    44g gustina
    4 zumanceta
    2 vanilin secera
    120g secera
    100g cokolade za kuhanje
    200g margarina za kreme
    100g mljevenog keksa(plazma,petit
    1 kesica nes kafe ili obicne
    1 puding od vanilije

Priprema

    1.

    U serpu sipamo 6dc mlijeka,dodamo vanilin secere i stavimo da prokuha.
    2.

    Posebno umutimo  od 4dc mlijeka  sa zumancima i gustinom,pudingom od vanile i secerom,u finu smjesu da nema grudvica(ja to mikserom)
    3.

    Sipati u kljucalo mlijeko i kuhati na umjerenoj temperaturi uz neprestalno mjesanje dok se ne zgusne.
    4.

    Prekrijemo prozirnom folijom i sacekamo da se fil ohladi.Umutimo margarin dobro mikserom.
    5.

    Sad fino polako dodajemo kasiku po kasiku fila..pa do kraja.
    6.

    Fil djelimo na tri jednaka djela.....ovdje se mozete prepustiti zelji i masti...ja sam odabrala ovako:U jednu sam dodala mleveni keks.
    7.

    U  drugu otopljenu cokoladu za kuhanje sa par kapi arome ruma.A u trecu ostaje zut-od vanile,samo sam još dodala  kap dvije,burbon vanilije.
    8.

    Slaganje:2dc mlijeka razmutiti  sa nes kafom ili obicnom i piskote umakati u nji..Uzeti okrugli kalup promjera 26cm obloziti piskotama unutra i okolo...malo odrezati ove sto staju okolo.
    9.

    Redamo preko piskota fil od mljevenog keksa,a zatim zuti i na kraju fil od cokolade i ruma.Tortu staviti u frizider na nekoliko sati da dođe sebi: lol:
    10.

    Izvaditi i ukrasiti po zelji...skuhati kaficu pozvati prijateljice i uzivati!!!

Posluživanje

Fil sam radila sa vocnim seceroma,tako da mogu ga jesti i oni koji ne smiju secer...ali u sastojcima  je mjera za obicni!
Izvor: coolinarika.com

0 komentari:

Objavi komentar