četvrtak, 26. veljače 2015.

PITA SA ORASIMA

Pita koja je iz dana u dan sve sočnija i sočnija. Nama se jako svidjela jer smo veliki ljubitelji oraha. :)

Pita od oraha i ruma.... :)

Sastojci

Broj osoba:
8 osoba
  • NADJEV:

  •  2 šalice mljevenih oraha (šalica od 250 ml)
  •  pola šalice slatkog vrhnja (šalica od 250 ml)
  •  pola šalice meda (šalica od 250 ml)
  •  100 gr otopljenog maslaca
  •  4 žlice gustina
  •  4 kom jaja
  •  3 žlice ruma (ja sam stavila 4 žlice)
  • TIJESTO:

  •  195 ml otopljenog maslaca
  •  195 ml mlijeka
  •  195 gr šećera
  •  225 gr brašna
  •  2 žličice praška za pecivo
  •  3 kom jaja
  •  3 kom vanilin šećera
  •  3 žlice ulja

Priprema

Težina:
Jednostavno
  1. 1
    Priprema tijesta za pitu i sastojci su isti kao kod moje Pite od sira, pa detaljne upute pogledajte u receptu.
  2. 2
    Kada ste pripremili smjesu za tijesto, veći dio sipajte u tepsiju namazanu maslacem i stavite peći na 180° 20-ak minuta, zatim izvadite iz pećnice tepsiju, posipajte tijesto sa mljevenim orasima i sipajte nadjev, stavite sve peći dok se nadjev malo ne zgusne i ne poprimi rumenu koricu (cca 20 minuta), izvadite tepsiju iz pećnice a preko nadjeva sipajte ostatak tijesta i poravnajte. Pecite sve dok ne poprimi rumenu boju.
  3. 3
    Ohladite bar sat i po prije posluživanja i posipajte šećerom u prahu. :)
  4. 4
    NADJEV: Umutite jaja sa šećerom, dodajte med, slatko vrhnje, otopljeni maslac, rum, i na kraju gustin. Sve dobro izmiksajte i dodajte mljevene orahe, sve dobro promiješajte. Možete dodati i grožđice, ja sam stavila 100 gr grožđica.
    Izvor: coolinarika.com

0 komentari:

Objavi komentar