nedjelja, 22. veljače 2015.

KLASIČNI TIRAMISU ZA 20 MINUTA

Ovo je pravi Tiramisu, bez pavlake i kojekakvih izmisljotina, kolac vrijedan sve i jednu kaloriju :-) 

Tiramisu

Sastojci

Broj osoba:
4 osobe
  • Krema

  •  4 jaja
  •  50 g secera u prahu za bjelanjak
  •  150 g secera u prahu za zumanjak
  •  500 g sira mascarpone
  •  350 g piskote
  • Za namakanje piskota

  •  180 ml espresso kave
  •  40 g secera
  •  4 cl ruma
  • Za posipanje

  •   Kakao po zelji

Priprema

Vrijeme pripreme:
20 min
Težina:
Jednostavno
  1. 1 
    Prvo cemo skuhati kavu i dodati 40 g secera. Ja sam napravila 4 jaka espressa koja su odprilike 180 ml. Kad se kava ohladila dodajemo rum.
  2. 2 
    Dok se kava hladi priredujemo ostale sastojke, te razdvojimo jaja. Izradit cemo bjelanjak s 50 g secera u prahu.
  3. 3
    Nakon sto smo izradili zumanjak s 150 g secera u prahu, dodajemo mascarpone i izradujemo glatku kremu.
  4. 4
    Zatim dodajemo izadeni bjelanjak i sjedinimo sve.
  5. 5 
    Mozemo poceti redati piskote u posudu. Moja je nekih 30 cm x 22 cm x 5 cm velicine.
    Na dno posude premazemo malo sa smjesom. Zatim umacemo piskote pojedinacno u kavu i redamo. Kad zavrsimo prvi red premazemo red s kremom, pa ponovimo postupak s namakanjem i redanjem piskota. Na kraju zavrsavamo s kremom. Meni su ispala 3 reda.
    Moram napomenut da sam koristila piskote, austrijskog proizvoda "Manner" koje su duplo tanje i te ih toplo preporucujem jer se ne raspadaju kao druge. Probala sam i klasicne "deblje", ali mi nije ukusno kao s ovima.
  6. 6
    Eh i kad fino zavrsimo s redanjem i mazanjem, tiramisu stavimo barem 3 sata u frizider. Ko moze izdrzati ostavi preko noci u frizideru.
    Dok se to fino hladi, skratite cekanje s upisom kako vam se svida recept ;-)

Posluživanje

Ne zaboravite pri posluzivanju posuti kolac s kakaom, te se opustiti uzitku!
Izvor: coolinarika.com

0 komentari:

Objavi komentar