četvrtak, 26. veljače 2015.

GRIZ NOKLICE

Ove noklice se naprosto tope u ustima...najbolje od svih koje sam isprobala... Mare moja, hvala sto si mi otkrila tvoj hercegovacki recept-mi ih obozavamo... :*

Griz noklice

Sastojci

Broj osoba:
4 osobe
  •  1 velika solja (330ml) mlijeka
  •  6 kasika griza (100g)
  •  1 kasikica putra
  •   so,biber,vegeta
  •  1 zumanjak

Priprema

Vrijeme pripreme:
15 min
Težina:
Jednostavno
  1. 1 /slika/2083401/
    prokuhati mlijeko sa putrom i zacinima,ukuhati griz da bude gusto,kad se malo prohladi onda umjesati zumanjak

  2. 2
    noklice pravite rukama kao na slici
    smjesa bude brzo mlaka -necete se ispeci
  3. 3 /slika/2083411/
    noklice spustati u kipucu juhu i sacekati da isplivaju gore,pa kuhati jos 2-3 minute

Posluživanje

moje noklice su ovaj put ogromne-copila me prehlada,pa mi se nije dalo praviti male(ljepse su)...ukus je isti-probajte...
Izvor: coolinarika.com

0 komentari:

Objavi komentar