nedjelja, 27. rujna 2015.

VIC: RAZGOVARAJU ŽENA I MUŽ :)

1

Razgovaraju žena i muž:
– “Jel možeš molim te zamjeniti pločice u kuhinji, vrijeme im je…”
Muž joj odbrusi:
– “Jel ti ja ličim na keramičara?”

Sutra dan žena opet:
– “Ajde daj da zamjenimo bojler, puknuo je…”
Muž:
– “Jel ti ja ličim na vodoinstalatera? Daj, pusti me…”

Dan kasnije, opet će žena:
– “Hajde okreči hodnik, molim te!”
Muž će opet ljutito:
– “Ma jel ti ja ličim na soboslikara??? Daj me se okani više!”

Sljedećeg dana, sve sređeno… bojler, hodnik, pločice…
Muž u čuđenju upita ženu:
– “Tko je sve ovo napravio?”
Žena mirno odgovara:
– “Pa susjed.”
– “A što je tražio za uzvrat?”
– “Ma ili da mu napravim kolače ili da se kresnemo.”
– “I? Napravila si mu kolače, jel da?”
– “Jel ti ja ličim na slastičarku?!”

0 komentari:

Objavi komentar