subota, 20. lipnja 2015.

JEDNOSTAVNI EURO-KREM SLADOLED ZA 10 MINUTA

Ostalo mi je malo mleka u prahu od nekih kolaca, a kako je na kulki vec otvorena sezona sladoleda setila sam se ovog divnog recepta
ice-(euro)cream  :)

Sastojci za 6 osoba
potrebno je:
200g mleka u prahu
200g slag kreme
150g secera (ja stavila u prahu)
750ml vode

i jos:
2-3 kasike crnog dela eurokrema
2-3 kasike belog dela eurokrema

Priprema
Slag kremu, mleko u prahu i secer pomesati sa vodom i mutiti mikserom 10-ak minuta (na najslabije-bar u pocetku jer je retko pa prska). Podeliti i u jedan deo dodati crni deo eurokrema, a u drugi beli deo pa jos malo mutiti da se lepo sjedini. Sipati u cinije i ohladiti.

Posluživanje
Ja sam ovoga puta pravila od pola mere i dobila oko 480g sladoleda. Super je i ako se u jedan deo doda mlevena Plazma. Obavezno izvaditi malo ranije iz zamrzivaca (5-10 min.) da bi mogao da se zahvata kasikom.
Izvor: coolinarika.com

0 komentari:

Objavi komentar